Kapteiņa mammas žurnāls: burāšana ar mazuli

Kapteine Alena apraksta savus pārdzīvojumus un iespaidus no burāšanas brauciena ar nepieredzējušu apkalpi un desmit mēnešus vecu mazuli. Ja dodaties laivā ar līdzīgu apkalpi, paņemiet lapu no viņas (žurnāla) grāmatas.

Kapteine Alena devās uz laivas kā kapteinis kopā ar savu desmit mēnešus veco dēlu Tadeāšu un nepieredzējušu apkalpi, kas bija pilna ar bērniem. Kāds ir burāšanas brauciens ar mazuli? Un kas jāņem līdzi? Izlasi viņas pieredzi.

Doties laivā ar tik mazu mazuli, iespējams, vienmēr ir izaicinājums, taču pēc nesenās pieredzes jāsaka, ka būt mammai un kapteiņai vienlaikus ir vēl grūtāk. Un lai būtu komanda, kas nekad agrāk nav bijusi uz laivas. Kopumā mēs bijām 5 pieaugušie un 5 bērni (10 mēneši, 8 gadi, 11 gadi un 17 gadi). Mēs īrējām Bavaria 46 Cruiser.

Pirms aizbraukšanas centos lasīt un meklēt pēc iespējas vairāk informācijas, ieteikumu un citu pieredzes. Tikai tāpēc, lai sagatavotos pēc iespējas labāk. Tomēr es vienmēr runāju ar vīriešiem, kuri bija kapteiņi un kuriem bija pieredze ar mazu bērnu uz kuģa, taču viņiem vienmēr bija mamma, uz kuru paļauties. Tikai tas, ka to daru pats, man patiešām parādīja, cik daudz tas rada.

Tuvojoties burāšanas svētkiem, es pamīšus sajutu lielas gaidas, pilnīgas bailes un nožēlu par to, kam tikko biju ļāvusies, tad nomierinājos un atkal gaidīju.

Bērna dēļ mēs devāmies uz Horvātiju pa nakti un dienu agri. Bijām rezervējuši dzīvokli uz vienu nakti tieši jahtu piestātnē. Brauciens bija pārsteidzoši kluss, Tadeáš varēja nogulēt visu nakti, tāpēc braucienu Prāga-Pirovaca veicām 10 stundās.

Un tad visa elle izlauzās vaļā . Un ar to es domāju ellišķīgo ap 35 grādu karstumu, visu mantu vilkšanu no mašīnas uz dzīvokli un mazuļa vadīšanu. Bet mēs tikām cauri un atlikušo dienas daļu pavadījām nelielā pludmalē priežu ēnā.

Sestdiena un svētdiena (ti, 1. un 2. diena uz laivas) no manas perspektīvas bija absolūti sliktākās. Sestdien mums bija jābūt ārā no dzīvokļa ar visām mantām līdz pulksten 10:00 (autostāvvieta atradās aptuveni 15 minūšu gājiena attālumā no jahtu piestātnes), un mēs saņēmām laivu tikai pulksten 18:00. Tāpēc mums nācās žonglēt, apsargājot savas lietas, izklaidējot vecākos bērnus, stāvot rindā pie čartera biroja, reģistrējoties un viss kopā ar mazuli, kas bija pielīmēts pie mātes, manis, kas mirst no karstuma un pilnīgas ainavas maiņas. .

Kad pārņēmām laivu, nolēmām aizbraukt uz Zminjaku, stundas attālumā esošo salu ar restorānu un piestātni, kas izrādījās ļoti jauki. Tātad visu rītu bērni peldēja no laivas, airēja, un mēs pat iedevām Tadeāšam peldēt jūrā. Diemžēl visu nedēļu bija diezgan auksts, tāpēc katra otrā "pelde" notika laivā uz kuģa, kas piepildīta ar siltu ūdeni.

YACHTING.COM PADOMS: Kādas ir pamatnostādnes, kas jāievēro, lai jūsu laivošanas brīvdienas ar maziem bērniem būtu gan drošas, gan patīkamas? Galvenais ir izvēlēties pareizo drošības aprīkojumu, pielāgot maršrutu un izvēlēties laivu, domājot par visu ģimeni. Apskatiet mūsu rakstu, lai uzzinātu, kā — Burāšana ar bērniem: kā jūs visi esat drošībā un laimīgi .

Pēc pusdienām mēs devāmies trīs stundu kruīzā uz Tribunju , un tas bija ļoti izaicinājums. Stūri nodevu zēniem (11 gadi), kuri gribēja stūrēt, bet man visu laiku bija jāuzrauga un dēls raudāja, jo gribēja būt kopā ar mani, bet arī gribēja spēlēt un kāpt uz klāja. Mēs visu beidzām, piezemējoties pilsētas piestātnē Tribunj ar spēcīgu sānu vēju un dzenskrūvi, kas atteicās darboties.

Ikviens kapteinis zina situāciju, kad dokstacija īsti neizdodas. Tas ir diezgan saspringti. Nākamajā laivā bijām uz sāniem, tikām galā ar aizvilkšanu no mola un mēģinājām satvert pietauvošanos (atgādinu, ka man bija nepieredzējuša ekipāža), histēriski un ļoti skaļi raudāja mazulis. Tajā vakarā es staigāju pa Tribunju, lamājot sevi par to, ka esmu to piedzīvojis, un apstrādāju savu vainīgo sirdsapziņu, ka nodarīju pāri savam bērnam.

Par laimi, nākamajā dienā viss sagriezās kā no burvības un pēkšņi viss sāka justies labi — pat mans mazulis atkal sāka smieties un priecāties. Atklāju, ka Tadeāšam uz laivas vajag daudz vairāk dienas miega nekā mājās. Mēs bijām paņēmuši līdzi šūpoles, un miegs mazulis ir līdzvērtīgs laimīgam mazulim. Es sāku plānot mūsu burāšanu tā, lai viņš gulētu tieši tad un tur. Tad mums bieži bija stunda vai vairāk, kur Tadeāš šūpās, mēs varējām peldēt, un bērnus varēja vilkt virvē aiz laivas.

YACHTING.COM PADOMS: bērni un buru laiva? Neuztraucieties. Jo ātrāk jūsu bērni pieradīs atrasties uz kuģa, jo vairāk jūs varēsiet doties jūrā un patiesi izbaudīt ģimenes burāšanu. No savas pieredzes mēs esam pārliecināti, ka bērni pieder laivai. Bērniem patīk spēlēties ūdenī, peldēties un, bieži vien, viņi arī izbauda burāšanu. Ja tas neattiecas uz jūsu mazajiem bērniem, neesiet izmisumā — vienkārši sniedziet viņiem nelielu palīdzību. Pielāgojiet savu maršrutu bērna vajadzībām, un jūs izbaudīsiet neaizmirstamas brīvdienas, kas piepildītas ar piedzīvojumiem. Mēs esam izveidojuši sarakstu ar mūsu pašu pārbaudītajiem padomiem tieši jums — ar bērniem uz klāja: 4 svarīgi padomi vienmērīgai burāšanai .

Nesteidzīga burāšana ar peldvietu

Kā arī izrādījās, ka Tadeāš bija jāauklē daudz vairāk (iespējams, drošības sajūtai), tāpēc daudz laika pavadīju auklējot pie stūres , pārbaudot jaunos stūrmaņus. Pārbraucienus plānoju maksimāli 3 stundas. Tas bija kruīzs, kurā ļoti daudz bija peldēšana, nevis burāšana. Buru (dženovu) pacēlām tikai vienu reizi.

Ja jūra būtu mierīga un jūs varētu peldēt aiz laivas, jūs varētu veikt 3 = stundu braucienu ar bērniem, jo mēs to sajaucām ar peldēšanu. Tomēr ceļā no Rogozņicas uz Vodici Jugo pūta spēcīgi un bija diezgan daudz lielu viļņu. Tāpēc peldēšana pie laivas bija izslēgta, turklāt mūsu 8 gadus vecais jūrnieks baidījās, ka mēs apgāzīsimies. Tāpēc ceļojums bērniem bija pārāk garš.

Kursa iestatīšana mājām

Līdzīgi priekšpēdējā dienā no Prvičas uz Zminjaku devāmies pret Bora un ekipāžai bija nedaudz garlaicīgi. Buru celšana stiprā vējā ar nepieredzējušu apkalpi bija pilnīga muļķība.

Pēdējā vakarā es nolēmu atkal būt uz Zminjak , jo viņi ziņoja par spēcīgu Bora piektdienu, un es gribēju būt tuvu jahtu ostai un piestāt jahtu piestātnē, pirms vējš pacēlies, kam vajadzēja būt ap pulksten 14. . Šoreiz mēs nevarējām ietilpināt piestātnē, tāpēc atkal bijām uz bojas un mans mazulis brauca ar mums uz salu ar laivu, no kuras pārsteidzoši viņš nemaz nebaidījās. Zminjakā nav kur braukt ar ratiem, tāpēc iemidzināju viņu nesējā. Taču šonedēļ Tadēšs savu gulētiešanas laiku bija nobīdījis uz desmitiem, tāpēc četrrāpus rāpoja cauri visam restorānam un ļāva sevi apbrīnot pie visiem galdiņiem un viesmīļiem.

Par laimi, mēs bez problēmām atgriezām laivu un sākām ceļu atpakaļ uz Prāgu, kas tika sadalīts 3,5 stundu garumā 3 dienās. Pirmo nakti pavadījām Trakoščanā, kas ir viesnīca uz Slovēnijas robežas, ar baseinu, pili un ezeru tieši blakus. Nākamajā dienā braucām uz Vīni un pirmdien beidzot bijām mājās.

Mājās ar mazuli, kurš pēc Covid perioda ir skaisti socializējies, sācis daudz labāk gulēt un tik ļoti nav iebildis pret vides maiņu.

Rakstu šo rakstu divas dienas pēc mūsu ierašanās un jau plānojam citu burāšanas braucienu nākamgad.

Pēc šī gada pieredzes plānoju paņemt līdzi kādu, kuram, iespējams, būs daļa no laivas bez maksas, bet vienmēr būs pa rokai Tadeāšam. Noteikti darīšu vēl īsākus pārbraucienus pārējo bērnu labā, kuri galvenokārt vēlas peldēt. Mēs jau to gaidām.

Saraksts ar lietām, kas jāņem līdzi, braucot ar mazuli:

Mūsu "mazuļa" braucienā daudz izmantojām šādus mazuļa priekšmetus, īpaši noderēja šūpojošais mazuļa šūpuļtīkls (Hojdavak).

• Kompakti rati
  • Bērnu šūpuļtīkls
  • Bērnu siksnas (mēs tās ne reizi neizmantojām)
  • Piepūšamā laiva kā baseins
  • Saliekams augstais krēsls (arī mēs to daudz neizmantojām)
  • Bērnu peldēšanas gredzens ar sēdekli
  • Rotaļlietu soma
  • Pirmās palīdzības komplekts mazulim
  • Šūpoles
  • UV cepure un bērnu krekls
  • Tīkls margām (no mūsu viedokļa nevajadzīgs, Tadeāšs neizgāja no kabīnes)
  • Pārvadātājs
  • Gultas barjera

Alena kuģoja ar Bavaria 46 Cruiser. Apskatiet šo laivu klāstu, kas piemērotas ģimenes brīvdienām.

Neatkarīgi no tā, vai burājat ar bērniem vai bez tiem, sazinieties, lai uzzinātu labākās laivas.