Kapitono mamos žurnalas: plaukiojimas su kūdikiu

Kapitonė Alena aprašo savo išgyvenimus ir įspūdžius iš kelionės buriavimu su nepatyrusia įgula ir dešimties mėnesių kūdikiu. Jei plaukiate laivu su panašia įgula, paimkite puslapį iš jos (žurnalo) knygos.

Kapitonė Alena plaukė kateriu su savo dešimties mėnesių sūnumi Tadeašu ir nepatyrusia įgula, pilna vaikų. Kokia yra kelionė buriu su kūdikiu? Ir ką turėtumėte pasiimti su savimi? Perskaitykite jos patirtį.

Plaukti laivu su tokiu mažu kūdikiu turbūt visada yra iššūkis, bet po pastarosios patirties turiu pasakyti, kad būti mama ir kapitonu vienu metu yra dar sudėtingiau. Ir turėti įgulą, kuri niekada anksčiau nebuvo laive. Iš viso buvome 5 suaugę ir 5 vaikai (10 mėnesių, 8 metų, 11 metų ir 17 metų). Išsinuomojome Bavaria 46 Cruiser.

Prieš išvykstant stengiausi skaityti ir pasiieškoti kuo daugiau informacijos, rekomendacijų ir kitų patirčių. Tiesiog tam, kad pasiruoščiau kuo geriau. Tačiau visada kalbėjausi su vyrais, kurie buvo kapitonai ir turėjo patirties su mažu kūdikiu laive, tačiau jie visada turėjo mamą, kuria galėjo pasikliauti. Tik tai, kad tai padariau pats, man iš tikrųjų parodė, kiek tai skiriasi.

Artėjant buriavimo atostogoms, kaitaliojau didelio laukimo jausmą, visišką baimę ir sąžinės graužatį dėl to, ką ką tik leidau, tada nusiraminau ir vėl laukiu.

Dėl kūdikio nakčiai ir viena diena anksčiau vykome į Kroatiją . Buvome užsisakę apartamentus vienai nakčiai prieplaukoje. Kelionė buvo stebėtinai rami, Tadeáš galėjo išmiegoti visą naktį, todėl Praha-Pirovac kelionę įveikėme per 10 valandų.

Ir tada visas pragaras išsilaisvino . Ir tai turiu galvoje pragarišką maždaug 35 laipsnių karštį, nešantis visus daiktus iš automobilio į butą ir tvarkant kūdikį. Bet mes ištvėrėme ir likusią dienos dalį praleidome mažame paplūdimyje pušų pavėsyje.

Šeštadienis ir sekmadienis (ty 1 ir 2 dienos laive), mano požiūriu, buvo absoliučiai blogiausi. Šeštadienį turėjome išeiti iš buto su visais daiktais iki 10 val. (automobilių stovėjimo aikštelė buvo maždaug 15 minučių pėsčiomis nuo prieplaukos), o laivą gavome tik 18 val. Taigi turėjome žongliruoti saugodami savo daiktus, linksmindami vyresnius vaikus, stovėdami eilėje prie užsakomųjų reisų biuro, registruodamiesi ir visa tai su kūdikiu, priklijuotu prie mamos, manęs, mirštančios nuo karščio ir visiško peizažo pasikeitimo. .

Perėmę laivą nusprendėme nuplaukti į Zminjak salą, esančią už valandos kelio, su restoranu ir prieplauka, kuri pasirodė labai graži. Taigi visą rytą vaikai plaukė iš valties, plaukiojo irklėmis, o Tadeáš net leidome panardyti jūroje. Deja, visą savaitę buvo ganėtinai šalta, tad kas antras „plaukimas“ buvo laive esančioje valtyje, užpildytoje šiltu vandeniu.

YACHTING.COM PATARIMAS: Kokių pagrindinių gairių reikia laikytis, kad atostogos su mažais vaikais būtų saugios ir malonios? Svarbiausia pasirinkti tinkamą saugos įrangą, pritaikyti maršrutą ir išsirinkti valtį galvojant apie visą šeimą. Peržiūrėkite mūsų straipsnį, kad sužinotumėte, kaip – Buriavimas su vaikais: kaip apsaugoti jus ir būti laimingais .

Po pietų išvykome į trijų valandų kruizą į Tribunj , ir tai buvo labai sudėtinga. Vairą perdaviau berniukams (11 m.), kurie norėjo vairuoti, bet visą laiką turėjau prižiūrėti, o sūnus verkė, nes norėjo būti su manimi, bet taip pat norėjo žaisti ir lipti ant denio. Viską baigėme nusileidę prie Tribunj miesto prieplaukos, pučiant galingam šoniniam vėjui ir sraigtui, kuris atsisakė veikti.

Kiekvienas kapitonas žino situaciją, kai sujungimas nesiseka. Tai gana įtempta. Kitame laive buvome šonu, sprendžiame, kaip nutempti nuo molo ir bandyti patraukti švartavimosi vietą (primenu, kad turėjau nepatyrusią įgulą), o kūdikis isteriškai ir labai garsiai verkė. Tą vakarą vaikščiojau po Tribunj, keikdamas save, kad tai išgyvenau, ir kaltinau sąžinę, kad įskaudinau savo vaiką.

Laimei, kitą dieną viskas apsivertė kaip magija ir staiga viskas pradėjo jaustis gerai – net mano kūdikis vėl pradėjo juoktis ir tuo džiaugtis. Sužinojau, kad Tadeašui dienos metu laive reikia daug daugiau miego nei namuose. Buvome su savimi atsinešę sūpynes ir mieguistas kūdikis prilygsta laimingam kūdikiui. Pradėjau planuoti mūsų plaukimą taip, kad jis miegotų būtent tada ir ten. Tada dažnai turėdavome valandą ar daugiau, kur Tadeašas siūbuotų, plūduriuodavome, o vaikai būdavo tempiami ant virvės už valties.

YACHTING.COM PATARIMAS: vaikai ir burlaivis? Nesijaudink. Kuo greičiau jūsų vaikai pripras prie laivo, tuo labiau galėsite išplaukti į jūrą ir tikrai mėgautis šeimos buriavimu. Iš savo patirties esame įsitikinę, kad vaikai priklauso valtyje. Vaikams patinka žaisti vandenyje, plaukioti ir dažniausiai buriuoti. Jei jūsų mažiesiems taip nėra, nenusiminkite – tiesiog suteikite jiems šiek tiek pagalbos. Pritaikykite savo maršrutą pagal vaiko poreikius ir mėgausitės nepamirštamomis atostogomis, kupinomis nuotykių. Sudarėme mūsų pačių išbandytų patarimų, skirtų tik jums, sąrašą. Su vaikais laive: 4 pagrindiniai patarimai, kaip sklandžiai plaukti .

Laisvai plaukiojimas su maudymosi vieta

Taip pat paaiškėjo, kad Tadeášą reikia slaugyti daug daugiau (turbūt dėl saugumo jausmo), todėl daug laiko praleidau slaugydamas vairą , tikrindamas jaunus vairininkus. Planavau, kad kirtimai truks daugiausiai 3 valandas. Tai buvo kruizas, susijęs su plaukimu, o ne buriavimu. Burę (genują) iškėlėme tik vieną kartą.

Jei jūra būtų rami ir galėtumėte plaukti už laivo, 3 = valandų kelionę galėtumėte atlikti su vaikais, nes mes ją įterpėme su maudynėmis. Tačiau pakeliui iš Rogoznicos į Vodicę Jugo pūtė stipriai ir buvo nemažai didelių bangų. Taigi plaukimas laivu buvo iš piršto laužtas, be to, mūsų 8 metų buriuotojas bijojo, kad apvirsime. Taigi kelionė vaikams buvo tiesiog per ilga.

Kurso nustatymas namuose

Panašiai priešpaskutinę dieną iš Prvić į Zminjak važiavome prieš Borą ir įgulai buvo šiek tiek nuobodu. Pakelti bures pučiant stipriam vėjui su nepatyrusia įgula buvo visiška nesąmonė.

Paskutinę naktį nusprendžiau vėl būti Zminjake , nes penktadienį buvo pranešta apie galingą Borą, o aš norėjau būti arti prieplaukos ir prisišvartuoti prieplaukoje, kol nepakyla vėjas, o tai turėjo būti apie 14 val. . Šį kartą į prieplauką netilpome, tad vėl buvome ant plūduro ir mano mažylis kartu su mumis nuvažiavo į salą valtele, kurios stebėtinai jis visiškai nebijojo. Ant Zminjako nėra kur važiuoti vežimėlyje, todėl užmigdžiau jį nešioklėje. Tačiau šią savaitę Tadeášas savo miego laiką nustūmė į dešimtą valandą, tad keturiomis peršliaužė visą restoraną ir leido žavėtis prie visų staliukų ir padavėjų.

Laimei, be problemų grąžinome laivą ir pradėjome kelionę atgal į Prahą, kuri truko 3,5 valandos per 3 dienas. Pirmą naktį praleidome Trakošćane – tai viešbutis prie Slovėnijos sienos su baseinu, pilimi ir ežeru visai šalia. Kitą dieną važiavome į Vieną, o pirmadienį pagaliau buvome namuose.

Namuose su kūdikiu, kuris po Covid periodo gražiai bendravo, pradėjo daug geriau miegoti ir taip nesirūpino aplinkos pakeitimu.

Rašau šį straipsnį praėjus dviem dienoms po mūsų atvykimo ir jau planuojame kitą kelionę buriu kitais metais.

Po šių metų patirties planuoju atsivežti ką nors, kas galbūt turės dalį laivo nemokamai, bet visada bus po ranka Tadeáš. Aš tikrai darysiu trumpesnes perėjas dėl kitų vaikų, kurie daugiausia nori plaukti. Jau laukiame.

Sąrašas dalykų, kurių reikia imtis buriuojant su kūdikiu:

Kelionėje „kūdikis“ daug naudojome šiuos mažyliui skirtus daiktus, ypač pravertė siūbuojantis kūdikio hamakas (Hojdavak).

• Kompaktiškas vežimėlis
  • Kūdikio hamakas
  • Petnešėlės kūdikiams (kartą nenaudojome)
  • Pripučiama valtis kaip baseinas
  • Sulankstoma aukšta kėdutė (jos irgi mažai naudojome)
  • Kūdikių plaukimo žiedas su sėdyne
  • Krepšys žaislų
  • Pirmosios pagalbos vaistinėlė kūdikiui
  • Sūpynės
  • UV kepurė ir marškinėliai kūdikiui
  • Tinklas turėklams (mūsų požiūriu nereikalingas, Tadeášas neišėjo iš kabinos)
  • Vežėjas
  • Lovos barjeras

Alena plaukė su Bavaria 46 Cruiser. Peržiūrėkite šių laivų, tinkamų šeimos atostogoms, asortimentą.

Nesvarbu, ar plaukiate su vaikais, ar be jų, susisiekite dėl geriausių valčių.