ShapeArtboard 1 copy 3GroupCombined ShapeFill 9icon-phoneGroupicon-boatGroupicon-callArtboard 2Groupicon-doneArtboard 1Zindulka-USP 34
+421 220 812 545

Reference

V každém podnikání jsou nejdůležitější názory klientů. I pro nás jsou nesmírně důležité. Proto bychom byli velice rádi, kdybyste nám napsali zpětnou vazbu – ať pozitivní či negativní. Ze všech se můžeme poučit a dělat věci příště lépe.

Pokud nám budete chtít napsat referenci, můžete nám napsat na e-mailovou adresu info@zindulka.cz nebo nám můžete zavolat na tel. číslo 271 913 506. Děkujeme.

Děkuji ještě jednou za spolupráci, vše proběhlo standardně, loď vrácena bez nehody a bez poškození. Servis a přístup ASTA yachting v Sukošanu byl příjemný, věcný. Příští rok zas!
Zbyněk Vybíral
Dobrý den, sice s týdenním zpožděním, ale přece... Chtěl bych moc pochválit Pavla Burkerta, který vedl na konci září naší tréninkovou plavbu na Baltu. Jeho pedagogické schopnosti a míra empatie jsou skutečně na neobvyklé výši. I díky jeho přístupu jsme společně s mými třemi kolegy objevili novou, krásnou destinaci pro příjemné plachtění. Ještě jednou díky za něj, hýčkejte si ho :-).
Roman Veselý
Vážení, tento víkend jsme se vrátili z plánované cesty po Chorvatsku. Celý týden byl bezvadný a všichni z posádky si to moc užili. Chtěl bych touto cestou ocenit vaše služby (pomoc s výběrem lodi a mariny, vyřízení všech dokladů, výborná komunikace), vše klapalo bez sebemenších zádrhelů od přejímky lodi až po její závěrečné předání. Děkuji.
Oldřich Kofroň
Chtěl bych poděkovat za perfektně zorganizovanou 3 denní plavbu po Jadranu a za odbornou a vyčerpávající instruktáž při řízení motorové jachty a také za trpělivost, kterou si se mnou jako s nováčkem měl. Bylo to super :)
Bc. Michal Fürst
Zakto majú vyzerať služby, škoda že na slovensku nemáme spoločnosti, ktoré by sa vašej aspoň trošku približovali. Kladne hodnotím: sms pred odplávaním s dôležitými kontaktmi, možnosť vyžiadania si predpovede počasia, internet v cene. Riešenie poistnej udalosti cez poistenie kaucie ohodnotiť neviem, keďže sme ho síce zakúpené mali, ale nebolo nutné ho využiť. Chcem pochváliť pani Macháčkovú za rýchle odpovede na naše otázky
Boris Daru
Zdravím tým pana Zindulky a chci všem poděkovat za rady, které jsem dostal před mou letní plavbou. Dovolená na lodi se náramně povedla. Mějte se fajn a jachtingu zdar.
František Novák
Oldřich Kofroň
Boris Daru
Roman Veselý
Dobrý den pane Zindulka a Yachtcharter team. Chtěl bych touto cestou velice poděkovat za super přístup ve věci zapomenutých věcí na šnorchlování na lodi, kterou jsme měli pronajatou loni v marině Hramina na Murteru. Ihned po zavolání a oznámení mi bylo přislíbeno, že věci budou vráceny a poslány přes jinou posádku, která byla v tu dobu v Hramině, a tak se i v krátké době stalo. I z tohoto důvodu zůstanu Vaším klientem i nadále. Velice mě Váš přístup potěšil ...:-)
David Mikeš
Dobrý den. Cestu z Chorvatska jsme si ještě prodloužili pobytem v Rakousku, proto se ozývám až nyní. Převzetí lodě, její týdenní provoz i vrácení lodě proběhlo v pořádku, firma byla velmi vstřícná a v podstatě není nic, na co by se dalo stěžovat. Děkuji tedy touto cestou za zajištění kvalitní lodě i firmy a tím i celého průběhu dovolené k naší plné spokojenosti.
Jaroslav Kouba
Dobrý den, děkuji vám všem za super charter. Vše probíhalo jako obvykle. Jak z vaší strany tak i Adriatic. Loď Bavaria 40 2013 nová, předání super, jednání děvčat jako obvykle velmi milé jako se starými přáteli. Vše nachystáno, stejně jako i odevzdání lodi. Počasí na tel. vždy přesné. Sice se objevilo pár malinkých závad asi při montáži lodi, které jsem bez problémů odstranil – povolené šrouby na dvířkách kuchyně, špatně zapalující plynový hořák apod., ale to nám nezkazilo náladu. Jinak vše jako obvykle při chartru od vás, tj. super. Děkuji vám ještě jednou a je samozřejmostí, že si moje velice kladné názory na vás nenechám pro sebe a budu vás dále doporučovat. Stejně i příště si loď objednávám jen u vás.
Pavel Jiříček
Dobrý den, se zpožděním bych Vám chtěl moc poděkovat za výtečnou spolupráci při zprostředkování zapůjčení katamaranu od společnosti Marina Hramina, jediná vada na kráse bylo, že nepočítali s dětskou sítí na zábradlí a dětskou vestou, to jsme si vysvětlili a oni vše uvedli do pořádku, jinak jsme byli maximálně spokojeni s přebráním lodi, s lodí jako takovou, hlavně plachty byly v moc dobrém stavu a předání lodi bylo úplně parádní bez jakýchkoliv výtek, na což jsem zvyklí od některých chorvatských společností. Také Vám výborně funguje SMS počasí.
Vladimír Krčmář
Dobrý den, pane Zindulko, počátkem týdne jsem u Vás v kanceláři vrátil všechny mapy a piloty, které jsem si vypůjčil. Chtěl bych za to velmi poděkovat, protože nám tyto věci umožnily realizovat naše plány. Na lodi bylo podle očekávání jen poměrně skrovné vybavení mapami a příručkami (Bretaň a Channel Islands), zda Naviloc je schopen další mapy dodat, nevím, ale z jejich reakcí jsem vytušil, že na Scilly a do Cornwallu se ze St. Malo jezdí velmi zřídka. Měli jsme kliku na počasí, zatímco v Čechách byly povodně, nám pršelo jen jednou (i když pořádně), jinak ale pohoda, dokonce i vítr foukal (většinou), jak jsme potřebovali. Trasu jsme tak absolvovali přesně, jak jsem naplánoval (Channel Islands, Plymouth, Penzance, Isles of Scilly, a pobřeží Bretaně od L´Aber Wrac´h po St. Malo) - to se mně tak často nestává, většinou vítězí improvizace. Loď byla v solidním stavu, odpovídající stáří. Během plavby jsme odstraňovali jen běžné závady. Takže vše se, i díky Vám a Vaší firmě, povedlo, posádka byla nadšená, já jsem si, jak už to tak bývá, definitivně oddychl, až když jsme byli opět vyvázáni v St. Malo, a teď si alespoň užívám špičkové vzpomínky.
Jaroslav Kučera

Dobrý den Andreo,

díky za váš zájem, rád se s vámi podělím o pár postřehů.

Přejímka lodě na začátku i na konci plavby proběhla hladce, přístup lidí z Ecosu byl velmi vstřícný. Loď samotná nebyla až tak ve špatném stavu, myslím, že to odpovídalo jejímu stáří. Horší to bylo s vybavením, nebylo k dispozici kompletní nářadí, měl jsem tam nefunkční náhradní pojistku na kotevní vrátek což bohužel občas bývá, v dost špatném stavu byla hlavní plachta. Ta se nám i v poměrně slabém větru natrhla, přestože jsme to nijak "nervali". S opravou mi pomohl i váš šéf, který poradil kontakt ve Vodici, kde to paní promptně a za přijatelnou cenu sešila. Při návratu do Zadaru se nám však plachtu podařilo trošku natrhnout znova, přestože jsme s ní manipulovali opravdu opatrně. Jak jsem ale uvedl, ze strany Ecosu s tím nebyl žádný problém, byli si vědomi toho, že plachta je vetchá a zřejmě již na konci sezóny počítali s její výměnou.

Kromě toho nám odešla pojistka kotevního vrátku, poté, co jsme zjistili, že náhradní je také nefunkční, jsme tam dali o něco silnější a ta o den později opět odešla. Něco tedy nebylo s vrátkem v pořádku a kotvu jsem tahal ručně.

Takže přestože jsem zažil mnohem kvalitněji připravené lodě a provedené přejímky, na Ecos jsem nezanevřel především díky jejich lidskému přístupu. Nicméně v péči o lodě a provedení přejímek by mohli trochu přidat.

Dovolená se nám jinak moc líbila, počasí nám přálo, bouře jsme přestáli beze ztrát a sluníčka i koupání jsme si taky užili dost

Nemýlím-li se, zřejmě jste se mezitím vdala, takže gratuluji a přeji vám hodně štěstí.

Jiří Králík

Dobrý den Andreo, Chtěl bych Vám poděkovat za velice příjemnou dovolenou.

V Biogradu proběhlo všechno v klidu a v pohodě, loď byla pečlivě připravená, přepečlivě uklizená a personál z tamní charterové společnosti byl při předávání lodi velice milý a ochotný.

Počasí se také vydařilo, bylo docela hezky a hlavně celý týden foukalo. Co víc si přát:-)

A vrácení lodě bylo také v pohodě, personál byl stále stejně příjemný, loď pečlivě prohlédli ale vyhnuli se trapnému přepočítávání lžiček, talířů či jiných šaškáren a ještě v pátek večer vyřídili všechny formality. Loď jsme vraceli v pořádku, takže nám vrátili celou kauci. V klidu jsme se vyspali a v sobotu ráno vyrazili zpátky domů.

Jestli jsem něco opravdu ocenil, tak přívětivost personálu z charterové společnosti.

Ještě jednou Vám moc děkujeme (i za ostatní kolegy) a těšíme se na příští rok :-)